Menu

Jesteśmy agencją brandingową. Tworzymy marki i budujemy zaangażowanie konsumentów.

Oferujemy usługi marketingowe by wesprzeć rozwoju Twojej marki.

Jesteś zainteresowany współpracą nad nowym projektem?

+48 784 590 909

wojtek@agencjainvitro.pl

Cenimy sobie analityczne myślenie oraz kreatywne rozwiązania.

Chcesz do nas dołączyć?praca@agencjainvitro.pl

Jesteśmy agencją brandingową. Tworzymy marki i budujemy zaangażowanie konsumentów.

Słońce, piwo, plaża.

Cortes reprezentuje kategorię lekkich lagerów, orzeźwiających piw w poręcznych butelkach wywodzących się z gorącego Meksyku.

Po udanym rebrandingu i ukończeniu prac nad klasycznym Edelmeisterem dostaliśmy nowe zlecenie od firmy Van Pur S.A. Ten projekt to dalsza część naszej kilkuletniej współpracy z rynkiem alkoholi w branży FMCG jak i z rodzinnym biznesem właścicieli.

Coś więcej niż Meksyk.

Otrzymując od klienta zlecenie na opracowanie nowej strategii dla marki, mieliśmy za zadanie zaprojektować również nowe opakowania produktów.

Poprawiliśmy więc opaleniznę, założyliśmy klapki i zabraliśmy się do roboty. Zorganizowaliśmy warsztaty i przeprowadziliśmy analizę rynku dla tego segmentu piw. Pozwoliło to nam wszystkim zrozumieć, że koniecznie należy odróżnić się od znanych marek, a nie je naśladować. Meksyk mógł pozostać jedynie połączeniem z samą kategorią. W końcu piwo z tequilą jest mocno kojarzone właśnie z tym regionem. Natomiast egzotyczna fiesta musiała zmienić się w coś więcej. Potrzebowaliśmy zwiększyć zaangażowanie emocjonalne konsumenta.

Marką od tego momentu musiały kierować naturalne i autentyczne relacje, które pozwalały na poprowadzenie bardziej pojemnej komunikacji.

Nic więcej nie potrzebujesz, jeśli masz przyjaciół przy sobie.

Naszym pomysłem było znalezienie tych emocji w gronie przyjaciół, którzy zawsze przypomną Ci, że kiedyś nie potrzebowałeś żadnych walizek i dzikich plaż, by złapać dystans do świata wokół. W takich chwilach wystarczyła energia ludzi, których dobrze znasz. W tym towarzystwie widzieliśmy nowe miejsce Cortes’a, tam gdzie zawsze możesz poczuć się swobodnie.

Mottem przewodnim stały się słowa „Everything is here”. W końcu świat smakuje najlepiej z przyjaciółmi, a skoro oni tu są, wszystko jest już na miejscu.

Prościej znaczy lepiej.

Piwo trafiło na rynek. Przyjęło się dobrze, ale pojawiły się pewne obiekcje w obszarze nowej komunikacji marki. Zdaliśmy sobie sprawę, że hasło „Everything is here” może być zbyt trudne w odbiorze bez zaangażowania odpowiedniego budżetu w kampanię reklamową.

Wspólnie z klientem podjęliśmy decyzję o uproszczeniu komunikacji. Powstało nowe hasło. Było zdecydowanie prostsze – „Summer is here” (Lato jest tu). By nadać temu twist udaliśmy się w kierunku powracającego nieustannie stylu retro i równie popularnego boho.

W ramach tych zmian, jesienią 2018 roku przedstawiliśmy klientowi koncept i poprowadziliśmy koordynację sesji zdjęciowej marki. Zdjęcia zostały wykorzystane w projektach materiałów POS. Opakowania zbiorcze również otrzymały nowy projekt. Van Pur uruchomił wsparcie dla działań sprzedaży, marka była gotowa podbić nowe rynki i wejść na nie z nowym designem.

Latem się wszystko zgadza.

Praca jaką wykonaliśmy projektując nową strategię marki Cortes wspólnie z Van Pur’em, zaowocowała wejściem produktu na 10 nowych rynków. W 2019 roku Cortes zawitał także na polskie półki.

W ciągu dwóch lat wyniki sprzedaży piwa wzrosły prawie 3-krotnie.

Nie pozostaje nam nic innego jak tylko wznieść za to toast. Zdrówko!
Autorzy

Art Director: Paweł Ciesielski
Designer: Monika Krzysiak, Jacek Ciesielski
Client's Partner: Wojciech Drozdowski
Illustrator: Manuel Serra
Photographer: Przemysław Mazur
3D Artists: Bartosz Dąbek, Marcin Ziemba

Zainteresowany współpracą?
Porozmawiajmy.

Wojciech Drozdowski
Partner Klienta

+48 784 590 909

wojtek@agencjainvitro.pl

Poprzedni projekt

Łomża

Koncept i prace projektowe w technologii 3D opracowane dla nowości produktowych.

Następny projekt

Kernau

Udane wprowadzenie nowej marki AGD do kuchni klientów w całej Polsce.