Menu

Jesteśmy agencją brandingową. Tworzymy marki i budujemy zaangażowanie konsumentów.

Oferujemy usługi marketingowe by wesprzeć rozwoju Twojej marki.

Jesteś zainteresowany współpracą nad nowym projektem?

+48 784 590 909

wojtek@agencjainvitro.pl

Cenimy sobie analityczne myślenie oraz kreatywne rozwiązania.

Chcesz do nas dołączyć?praca@agencjainvitro.pl

Jesteśmy agencją brandingową. Tworzymy marki i budujemy zaangażowanie konsumentów.

Kernau. Badanie rynku i strategia dla marki AGD.

Galicja Tomaszek to doświadczeni przedsiębiorcy, którzy nieustannie poszukują nowych szans na rozwój swojego rodzinnego biznesu. Ich działalność to historia trzech pokoleń. Po raz kolejny otrzymaliśmy nowe zlecenie z ich strony.

Spotkaliśmy się z zarządem firmy i zostaliśmy poproszeni o zaprojektowanie od podstaw marki urządzeń AGD. Naszym zadaniem było wyznaczyć strategię dla prowadzenia wszelkich działań marketingowych i komunikacji z konsumentem.

To case study to historia powstania Kernau, wolumenowej marki sprzętu AGD w portfelu rodziny.

Audyt wzorniczy. Prace nad nową marką.

Otrzymaliśmy zlecenie na audyt wzorniczy produktów marki Neto, pierwowzoru Kernau. Przygotowaliśmy analizy oferty i komunikacji wiodących producentów AGD na rynku. Szczegółowo określone zostały profile ich odbiorców, zidentyfikowane standardy oraz trendy rynkowe. Potrzebna była nam odpowiedź na pytanie, co stoi za decyzjami zakupowymi konsumenta i w którym momencie są podejmowane. Interesowało nas, jak w całym procesie możemy wesprzeć studia, które będą głównym kanałem w sprzedaży tych urządzeń.

Właściciele wybrali nazwę dla marki. Nam powierzono opracowanie nowego systemu identyfikacji wizualnej. Nowa strategia jaką zaproponowaliśmy klientowi dokładnie określiła ton komunikacji i pozycjonowanie względem grupy docelowej. Analiza konsumenta pozwoliła na dokładne jej sprecyzowanie. Po przeprowadzonych badaniach naszym targetem okazała się młoda rodzina, która wybiera meble i AGD po zakupie nowego mieszkania. Przekaz jakim chcieliśmy zainteresować konsumenta mówił o bezpieczeństwie, łatwej obsłudze i przydatnych funkcjach w każdej nowej kuchni.

Opracowaliśmy prostą i czytelną komunikację w obszarze specyfikacji produktów. Zależało nam na byciu rozumianym przez odbiorcę. Chcieliśmy, by w łatwy sposób poznał korzyści płynące z posiadania urządzeń.

Inspiruje nas rodzina.

Zaprojektowaliśmy materiały w punktach styku z konsumentem, narzędzia wsparcia sprzedaży i POS-y, m.in.: katalog produktowy, cenniki dla studiów, ekspozytory, plakaty, foldery dedykowane b2b, katalogi programu lojalnościowego, karty produktowe i gwarancyjne oraz prezentacje dla działu handlowego. Powstał serwis www Kernau i uruchomiliśmy sklep online. Marka była obecna w mediach społecznościowych.

Konsumenci i studia otrzymali jasny przekaz – za Kernau stoją ludzie dobrze przygotowani do swojej pracy. Nauczyliśmy markę mówić o sobie. Zadbaliśmy mocno o nowoczesny aspekt wizualny marki. Wyprodukowaliśmy animacje 3D dedykowane kategoriom produktów, wizualizacje wnętrz oraz rendery wszystkich produktów wraz z bibliotekami do programów projektowania kuchni w studiach.

Zysk dzięki nowej strategii.

Nowa marka osiąga 5-krotny wzrost sprzedaży w ciągu roku.

Oraz 7% udział w rynku okapów również w tym samym roku (według GFK z 2015 roku).
Autorzy

Art Director: Paweł Ciesielski
Designer: Jacek Ciesielski, Łukasz Peszek, Paweł Hahn, Łukasz Szewczyk
Client's Partner: Wojciech Drozdowski, Artur Bieniek
PR Specialists: Marzena Krupa, Marzena Sitarz, Ewelina Twardowska
DTP: Daniel Kazanecki
Photographer: Ryszard Kocaj
3D Artists: Bartosz Dąbek, Marcin Ziemba

Zainteresowany współpracą?
Porozmawiajmy.


Wojciech Drozdowski
Partner Klienta

+48 784 590 909
 

wojtek@agencjainvitro.pl

Poprzedni projekt

Cortes

Rebranding wakacyjnej marki piwa.

Następny projekt

Max Kuchnie

Branding dla lidera rynku SMK. Od badań przez strategię rozwoju marki po wdrożenie ogólnopolskiej kampanii reklamowej dla sieci.