Menu

Jesteśmy agencją brandingową. Tworzymy marki i budujemy zaangażowanie konsumentów.

Oferujemy usługi marketingowe by wesprzeć rozwoju Twojej marki.

Jesteś zainteresowany współpracą nad nowym projektem?

+48 784 590 909

wojtek@agencjainvitro.pl

Cenimy sobie analityczne myślenie oraz kreatywne rozwiązania.

Chcesz do nas dołączyć?praca@agencjainvitro.pl

Jesteśmy agencją brandingową. Tworzymy marki i budujemy zaangażowanie konsumentów.

Łomża pokazuje, co dobre.

Piwo Łomża to najbardziej rozpoznawalna marka z całego portfolio Van Pur S.A.. Jej historia zaczęła się - cóż za zaskoczenie - w mieście Łomża, gdzie w 1968 roku z taśmy produkcyjnej zjechała pierwsza butelka. Piwo mimo że produkowane lokalnie, dostępne jest w ogólnopolskiej dystrybucji jak i za granicą.

W ramach już kilkuletniej współpracy z klientem, prowadzimy obsługę agencyjną wybranych marek. Tym razem naszym zadaniem było przygotować koncept uniwersalnych key visuali dla czterech produktów. W tym dwóch nowych: Łomża Pszeniczne 0,0% i Łomża Ciemne.

Patrzysz i wiesz. 

Dbałość o proces warzenia jak i o najwyższą jakość produktów charakteryzuje podejście piwowarów Łomży do produkcji piwa. Musieliśmy opracować prosty i łatwy w odbiorze koncept, który będzie do tego nawiązywał.

Miał on podkreślać charakter danego gatunku piwa i reprezentować naturalną piwność produktu. Chcieliśmy wyeksponować składniki z jakich powstały piwa z Łomży.

Dojrzewanie renderów.

Za pomocą wstępnych wizualizacji określiliśmy z klientem dokładny układ graficzny. Miało to na celu ułatwić proces modelowania i przygotowania do produkcji każdej ze scen. Na ich podstawie wykonaliśmy rendery 3D.

Dalsze prace związane były z przygotowaniem adaptacji na szereg różnych nośników. Została uruchomiona kampania promocyjna w punktach sprzedaży, prasie, outdoorze i w social mediach.
Autorzy

Art Director: Jacek Ciesielski
Designer: Monika Krzysiak, Paweł Ciesielski
Client's Partner: Wojciech Drozdowski
3D Artists: Bartosz Dąbek, Marcin Ziemba

Zainteresowany współpracą?
Porozmawiajmy.

Wojciech Drozdowski
Partner Klienta

+48 784 590 909

wojtek@agencjainvitro.pl

Następny projekt

Cortes

Rebranding wakacyjnej marki piwa.